söndag 28 augusti 2011

sommarn som gått

Denna sommaren har nog utan tvekan varit den bästa på mycket länge...har efter 1 å 1/2 år börjat hitta mig själv och insett att jag mått så dåligt de senaste 10 åren men nu är jag redo för livet igen och jag tänker njuta till fullo.
Har hänt lite förändringar på jobbet med och jag jobbar just nu på småbarnsavdelningen men hittills känns det bara bättre och bättre, trivs så bra med mitt nya arbetslag. På viktfronten har det inte hänt så mycket utan viktminskningen har fått stå tillbaka ett tag meddans jag njutit av god mat och dryck...men har haft turen att inte få för mkt plus på vågen i alla fall...men nu kör vi igeng med några veckor helfart igen...fast hjärnan vill inte riktigt va med på det så det får bli en stor portion mental träning =)
Vad det gäller min träning så är det promenader som gäller...har ont i en vad och en höft å vågar inte börja träna styrka riktigt än men det kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar