torsdag 20 oktober 2011

jag är på gång =)

Har varit lite offtrack ett tag...ätit för mycket å rört mig för lite...tycker jag borde ha lärt mig hur det ska vara vid det här laget men icke sa Nicke.
Har ännu en gäng fått det bevisat att jag äter när jag mår dåligt!!! å jag har haft en rejäl svacka men är nu på väg upp igen =) har upptäckt att jobba i baren eller restaurangen ger mig den kick jag så väl behöver.
Har tack vare en kär vän tagit mig ur sängen bustidigt på morgonen och går ca 7,5 km innan jobbet =)
Går sedan tre dagar tillbaka på helfart och den här gången är det helfart som gäller ända in i mål!!! Förhoppningsvis så kan jag snart börja träna med och då blir allt så mycket lättare men tills dess får jag kämpa på med mina promenader och målet att gå 15000 steg/dag.

1 kommentar:

  1. Det mesta går enklare om man är två,även promenader :)

    SvaraRadera