lördag 31 december 2011

Nytt År...Nya Möjligheter

Tänkte snabbsummera året som gått men tror helt enkelt att jag bara säger...att det varit fullt av motgångar och vändplatser så nu blickar vi framåt mot ett nytt härligt år med nya möjligheter och nya löften =)
2012 är året då jag ska nå min målvikt!!! Min kära vad har nu blivit bra så dax att boka träningspass =)
har oxå bestämt mig för att vara mer noga med vilka jag ger min tid åt...inte alla som förvaltar den på ett bra sätt.
hoppas på att det här år året då det vänder, när motgångarna kan få balanseras upp av medgångar och att man förhoppningsvis kan hitta någon att ösa kärlek över =)
HA NU ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!

3 kommentarer:

  1. Ja om nån klarar detta så är det du :D Lycka till!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Skit i vändplatser och motgångar. Ta med dig av de positiva händelserna och låt det inspirera!
    Kram och på´t igen!!!

    SvaraRadera