söndag 15 maj 2011

Long time no see

ja nu var det allt ett tag sen jag va här å hälsade på...
vad har hänt sen sist då?? efter ngr jobbiga veckor med sonen på sjukan, lämnat tillbaka ponnyn, mkt jobb och en trasig vad så är jag äntligen tillbaka och i morgon kör vi en nystart så häng med =)
har hittat ett nytt roligt pass på gymmet så nu tänker jag alternera mellan spinning,body pump och body combat + promenader och gymboll hemma och en å anna tur på crosstrainern...nu ska jag i mål och jag har satt upp en målvikt som jag tror ska funka...som det är nu står jag still =(
För att sätta lite extra press på mig så ska jag ringa och boka tid för tatuering...så om 3-4 veckor räknar jag med att vara där...NU KÖR VI JÄRNET!!!!!

1 kommentar:

  1. Kul att du har satt upp en ny målvikt! Men själv vågar jag mig inte på sånt där. Jag försöker fokusera på att träna och äta bra... men självklart vill jag ju ha resultat på vågen också ;)

    SvaraRadera