måndag 2 maj 2011

helfart...here we go again...

Har varit en del gott att dricka och äta under helgen men vågen har faktiskt stått still...men känner att jag har sån ångest över maten, har jag ätit för mycket/ för lite,kan jag äta det här? o.s.v
Har sedan i går kväll inte haft ngn aptit heller...sonen ringde nämligen och talade om att han ligger på sjukhus och har krossat bägge knäna och ska få besked i dag om det va ngt mer...kunde vara avslitna ledband med...Jag går runt med den jätteklumpen i magen och mår så jävla piss...är beredd på att kasta mig i bilen och åka de 60 milen upp till sonen om det behövs men just nu väntar jag på att ngn läkare ska ringa så att jag får veta vad som händer. Känner mig så fruktansvärt maktlös...jobbigt när barnen är så långt bort
Har inte sovit så mkt i natt heller och eftersom jag jobba i lördags kväll/natt blev det inte mkt sömn då heller...så man kan väl säga att sömnkontot har ett kraftigt minus.
Fick de akuta grejerna fixat på bilen igår så nu är det bara att besiktiga den igen...funderar på att kvista dit idag om nerverna håller
och eftersom aptiten är lika med noll så kan jag ta tillfället i akt och hoppa på en ny helfartsperiod

2 kommentarer:

  1. Stakarns dej.
    Hoppas allt går så bra det bara kan gå med Hampus.

    Jag hejar på dej och snart när du nåt ditt mål då är det PARTY som gäller för dej och mig.

    Love ya

    SvaraRadera
  2. Man får hoppas det går bra med sonen..men det gör det säkert,bra läkkött i dom yngre förmågorna :) Du är snart i mål,så kämpa på,alla håller på dej :D

    SvaraRadera