torsdag 15 september 2011

dålig bloggerska

Ja det är precis va jag är...måste bli bättre.
va har hänt sen sist då??? ja inte så värst mycket mer än att jag kämpar på med vikten så gott det går, tur att man har en kompis som drar med en ut på morgonpromenader...väldigt tidigt men väldigt skönt när det är gjort. En massa skoj är i antågande och vi startar på lördag med en badtunnefest och sen ska jag på Ålandskryssning med gänget från baren och restaurangen. Sen hoppas jag på att hösten fortsätter på samma sätt med en massa roligt. Å jag har äntligen hittat taueringen som jag ska pryda min kropp med när jag är i mål så nu ska jag bara peppa mig själv så är vi snart där...men det är inte lätt när jag och hjärnan inte vill samma saker.
Nu ska jag svida om från träningskläder till jobbkläder och väcka lillan som sover så gott.

1 kommentar:

  1. Alltid roligare om man har lite sällskap på dom mycket nödvändiga promenaderna.

    SvaraRadera