lördag 24 september 2011

God Lördag

God morgon el god lördagsförmiddag på er.
Snart har jag fått i mig mina obligatoriska kaffekoppar för att vakna till liv å snart ger jag mig av för en härlig morgonpromenix...
Tänk va fantastiskt det är att bo på en liten ort där alla känner alla!!!! Man gör saker ibland som man inte hade en aning om.
Hade en kompis här på kaffe härom dan och hon berättade att det går ett rykte om mig å min nya pojkvän som tydligen ska vara en hockeykille!!!!
Herregud säger jag bara, kan inte ens förstå hur ett sådant rykte uppstår. Det är ju inte så att jag är värsta partyprinessan som super å knullar runt varje helg...jag har ju knappt varit i närheten av en kille ju å dom jag har umgåtts med är mina arbetskamrater.
Mysko detta...men det är väl tur att folk har nått å prata om

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar