söndag 12 februari 2012

just nu

Just nu mår jag bra!!! Tänk va härligt att få gå till ett jobb som ger en massor av positiv energi!! har tillbringat ännu en helg på rätt/fel sida bardisken. Denna helgen har jag träffat massor av positiva,glada i hatten och pusssjuka människor and i löve it!!
Har även fått lite tips av mina favoritvakter ang min träning...enligt dom så tränar jag för mycket högintensivträning för att gå ner i vikt så nu blir det långa promenader ett tag framöver men jag tänker fortsätta knalla till gymmet på pass oxå...det är ju så kul =) Har även blivit lovad ett kostschema om det inte skulle börja hända nåt. Tänk vilken tur jag har att två av grabbarna är personliga tränare, synd bara att de huserar i en kommun några mil härifrån.
Nu ska jag åka till mamsen å hämta lillan som saknar mig så...sen får det bli en promenix i solen tror jag.
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar