tisdag 28 februari 2012

Nu är det nära

Nu är det nära att jag kastar in handduken å skiter i allt!!!!
här har man legat i som fan...tränat som en tok i över en månad och resultatet....+ 1,5 kg jo men tack för det...är det ens värt att plåga sig timmar på gymmet varje vecka, ständigt tänka på vad som stoppas i munnen när man ändå bara ökar i vikt???? å måtten ja...alla mått är lika som de var vid start förutom bysten som minskat med 2 cm.
Nån som har nåt bra tips??? jag tränar både högintensivt och lågintensivt...så här kan en vecka se ut
mån: promenad+bodypump
tis: promenad ev nåt nytt pass på gymmet
ons: promenad el.crosstrainer + bodypump
tors: promenad + spinning+ coreträning
fre promenad + spinning el.bodypump
lör promenad
sön promenad + spinning + body balance
promenaderna varierar mellan 30-90 min och jag passar alltid på att använda min lunchrast till att promenera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar