tisdag 6 mars 2012

dax igen

Ja då va det visst min tur att bli sjuk....va hemma förra veckan och vabbade för lilla Wilmisen har hjärtmuskelinflammation. Å nu vaknade jag i går med feber å halsont...vill inte va sjuk nu när jag hade fått in en sån bra rutin med träningen...fan oxå...
Men det är väl bara att gilla läget å bädda ner sig i soffan/sängen och vila. Hmm nåt som jag är väldigt dålig på...kanske därför jag hann å bli sjuk nu när jag va hemma å tog det lugnt. Har massa projekt på gång men orken finns inte just nu så...
Jag ska i alla fall försöka hinna sticka ett par raggisar till lilla gossen som jag blivit moster till. Å snart blir jag moster igen, i Juni ska min andra syster ha och sensommaren/hösten ska jag bli faster oxå!!
Tre nya barn i familjen samma år, de ni!!
vi hörs och tills dess ha det så bra

1 kommentar:

  1. Nu räcker det :D inge mer feber nu,simsalabim ;)

    SvaraRadera