söndag 4 mars 2012

Tröttast.se

åh my god va det värker i en kropp!! jobbade 14 timmar i baren igår å det känns kan jag lova, de första 4-5 timmarna roade jag mig med att rodda de olika barerna. Och för er som inte vet kan jag säga att ölkartonger väger en hel del. Var annars en bra och rolig kväll och att Top Cats gick vidare till globen va ju ett extra plus i kanten.
Tycker det är lite fränt hur man kan skada sig under arbetets gång å inte märka det...har i dag skärsår på tre fingrar, ett väldigt blått knä, blåmärken på armar,höfter å lår och revor på ena underarmen. Jaja det ska väl kännas att man gjort nåt =)
Har fått kvällspasset i baren i kväll så gissa vem som kommer att vara mer el mindre halvdöd i morgon.
Fick lite träningstips av min underbara vaktkollega och vad det är ska jag inte avslöja än men jag ska definitivt testa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar