måndag 19 maj 2014

Skolbänks dax

Ja bävar redan för morgondagen...den ska tillbringas på universitetet...smart drag att börja läsa igen eller inte. Vet ärligt talat inte hur jag ska fixa detta :( 
Känner bara att inget jag gör är tillräckligt just nu...jag är inte en bra mamma,jag är inte en bra pedagog...vad är jag bra på då? Ingenting som det känns just nu.
På fredag är det dags för lönesamtal och det känns inte alls bra...hur ska jag kunna argumentera för en högre lön när jag känner mig helt värdelös??? 
Är så trött på den glada masken men jag lyckas bära den varje dag å ingen ser eller anar hur jag känner eller mår...
Helt otippat har jag hamnat i gamla spår igen.., kan inte säga nej,ställer upp på andra vid vilken tid som helst på dygnet och ger så mkt av mig själv å min energi men får väldigt lite tillbaka... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar