måndag 19 maj 2014

Sömnlös

Legat sömnlös,vänt och vridit på mig hela natten...kunde jag skulle jag vrida tillbaka klockan. Är så mycket jag saknar...mina djur Zorro och Skrållan,lilla goa Prisma...hästen som alltid fanns där när jag behövde en vän. Saknar stunderna i boxen när jag satt i hörnet å lyssnade på det rofyllda ljudet av hötuggande. När du va färdig kom du med din mjuka mule och buffade för att se om det fanns något gott till dig. 
Saknar min dotter ofantligt mkt...de va ju inte så här det skulle bli...vi skulle ju ha det som jag och mamma...mysa och ha långa härliga samtal på nätterna, se på film,ta en härlig shoppingtur med allt som hör till men det blir inte alltid som man tänkt sig...saknaden efter dig gnager hål i mitt hjärta. 
Saknar jobbet i baren å den härliga kick som det gav...saknar alla underbara kollegor och vakter. Framför allt saknar jag Hampus å Tobbe...har tänkt på dig så mkt sista tiden H...sist jag såg dig va du i uselt skick. Satt på en uteservering när du seglade förbi...sprang ut på gatan till dig och där blev vi kvar en lång stund...du hade börjat dricka igen å mådde inte alls bra men lovade att du skulle in på behandlingshem...undrar så hur du mår idag älskade vän.
Tobbe...ja vad säger man? Saknar den härliga pigga människan med dom glittriga ögonen,spjuvern som alltid fick mig på gott humör. Saknar våra samtal om allt, våra puffpauser,godisätande och framför allt de djupa samtalen och alla goa kramar... Saknar nån som vrålar Klicki när man ses...
Saknar kärlek men varje gång jag lånar ut mitt hjärta kommer det tillbaka trasigt och jag orkar inte laga det mer...därför har jag valt att inte släppa fram några känslor...och så fort någon kommer nära så slår jag bakut och jagar iväg dom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar