onsdag 27 april 2011

ett steg närmare drömkroppen =)

Yes!! jag är frisk...var så skönt att kunna träna igen och det känns i musklerna idag kan jag lova.
Det va så jävla jobbigt och inte blev det bättre av att skinnet stramar där tatueringen sitter. Vissa rörelser va grymma men nu är det gjort och jag längtar tills nästa pass!!
Ska nog jobba på lördag oxå...kul att få komma ut å träffa lite folk. På fredag ska mina arbetskamrater fira mig så då blir det nog en massa gott att äta och dricka.
Har bestämt mig för att ge halvfart en chans till...känner att energin man får på helfarten inte räcker när det tränas. Jag är hungrig som en varg när jag kommer hem från ett pass och det jag längtar mest efter är en stor saftig köttbit. Försöker inse att jag samlat på mig övervikt till och från i 40-år så varför ska det inte få ta lite tid att gå ner? och jag har ju inte många kg kvar till min målvikt som nu är en siffra å inte bara en känsla. Men fick lite ny energi av träningen igår och känner att trots bakslag är jag på god väg och Rom byggdes ju inte på en dag.
Här skiner solen för fullt idag men det är kyligt i luften men tänker gå ut på balkongen en stund och virka klart mitt projekt =)
Hoppas att ni andra får en toppen dag för det tänker jag att ha och just det...min dotter som vägrat lära sig cykla på 4 år har äntligen vågat och nu cyklar hon som bara den så i kväll ska vi ta en liten promenix...jag till fots och hon på cykel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar