söndag 3 april 2011

Det blir aldrig som man tänkt sig

Hade ju tänkt gå ut med syrran å bihang i går men så på eftermiddagen ringde dom å fråga om jag kunde tänka mig att gå in å jobba. Kan ju säga att eftersom jag ändå inte dricker så kändes jobba som ett bättre alternativ.
Skulle börja  22.00 å jobba i en av barerna...21.15 ringde telefonen å dom undra om jag kunde komma på en gång så det va bara att kasta sig i bilen å dra iväg.
Började kvällen med att springa upp till köket å hämta mat...det blev ett par vändor i den där trappan under kvällen.
Nu va det ju ett tag sen jag både va ute och stod i bar så drinkkunskaperna är ju inte dom färskaste...jag vet hur man gör men kommer inte i håg dom i huvudet längre.
Å den första drinkbeställningen va en "orgasm" å va fan är det i en sån va min första tanke...men fick koll på ingridienserna och började blanda och skaka...när jag ska dela på shakern så krockar jag å den andra tjejen, varpå min drink kastas ut över hela bänken...ja det va bara att börja om från början de!! Så nu kan jag faktiskt säga att jag fixade en riktig sprutorgasm igår...fniss =)
Efter ett tag fick jag springa ner till den andra baren och hjälpa till där och när det va dax för hemgång då hittade man mig i garderoben...en liten alliallo kväll med andra ord.
När vi äntligen fått undan all disk och räknat kassor va klockan närmare fyra å hela kroppen på högvarv så vi satt kvar en stund och åt och tjötade, va hemma vid sex i morse, kom i säng vid halv sju, sov till två.
Kan lova er att det kändes som jag blivit överkörd av ett tåg när jag kravlade mig ur sängen i dag.
Gjorde kaffe, surfade , tog en shake och åkte till gymmet för ett spinningpass som va sjukt jobbigt idag. Hade mjölksyra i benen redan när jag kom upp för trappan på gymmet .
Så nu mina vänner blir det faktiskt soffan resten av kvällen och i morgon fyller äldsta dottern 16 år så då blir det kalajs =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar