lördag 2 april 2011

jag gjorde det!!!

Japp då har jag testat Body Attack och snacka om att känna sig som en elefant i en porslinsaffär.
Hade grymt svårt att hänga med på alla rörelser och kombinationer men jag tror att jag ska testa det ett par gånger till innan jag säger vad jag tycker om det. Effektiv träning är det nog och jisses va svett man blir...träffade en kompis utanför gymmet som undrade om jag hade duschat...näpp är bara svett blev svaret på den lilla frågan. Fast nästa gång ska jag inte testa Attacken direkt efter ett pumppass som jag gjorde i går.Min födelsedag närmar sig med stormsteg och jag är nu 1,1 kg i från mitt delmål...hoppas att det funkar har ju inte så många dagar kvar!!
Har bokat in mig på lite fler pass mä
Sön: spinning
Mån: RPM
Tisd: Bodypump
Torsdag: Bodypump
Fre: Spinn+ Bodypump
NU KÖR VI!!!!!!!
Glömde visst att säga att jag hade trevligt kaffe och triss sällskap igår. Får man inte fikabröd till kaffet så får det bli trisslotter...vinst denna gång 50:- alltid nåt =)
Och så har jag fått mitt halsband och örhängen från smyckespartyt å jag ä så nöjd...har blivit duktig på belöningar som inte är ätbara.
 så här ser halsbandet ut...jag har dock fått beställa en xtrabricka så jag kan bära alla mina barn nära mig och så har jag smalare brickor.

Så här ser mina örhängen ut fast dom har en rosa pärla
         Bilderna har jag lånat från Design Atenga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar