tisdag 12 april 2011

vågen på +

För alla er nyfikna kan jag meddela att vågen står på plus efter helgens firande... jag började trappa upp innan och åt fram tills i söndags. Jag var beredd på att vikten skulle ha ökat men det va ett medvetet val att ta en paus och bara njuta av att fylla år...Är i det stora hela nöjd med mina val och eftersom jag är förkyld å ha feber så har jag inte kunnat träna sen förra onsdagen. Trodde inte jag skulle säga det här men jag längtar efter att få gå på ett pass igen å bli så där härligt svettig...vill bli frisk nu!!!!

2 kommentarer:

  1. Vågen på+ kan man ta,men se nu till att bli frisk...Krya på dej

    SvaraRadera
  2. japp det kan man...speciellt om man har räknat med det, men nu är det på väg på - igen =)
    Känner mig sjukt taggad faktiskt, bara synd att jag inte är såpass kry så jag kan träna

    SvaraRadera