lördag 2 april 2011

mantra kontra matmonster

När matmonstret dyker upp försöker jag mala mitt mantra" bara 6 kg kvar, bara 6 kg kvar" å än så länge går det hyfsat men jag har varit så sugen idag att jag banne mig klättrat på väggarna. Åkte ut på byn i ren tristess å köpte mig nya sköna strumpor att ha när jag tränar =)) har även köpt garn till två barbapapabarn.
Är väldigt sugen på att dra en repa till gymmet men försöker intala mig själv att en vilodag är bra att ha.
Har även dragit igång projekt rensa byrålådan med underkläder...hmm finns nog en hel del som ska bort.
Fick tag i ett par trosor häromdan som va ett par nr för stora så bort med allt som är för stort =)
Tar nog och följer med syrran och hennes underbara boyfriend på galej i kväll...tänker bara dricka isvatten och på sin höjd Ramlösa.
Vad ska ni hitta på en härlig lördag som denna??

4 kommentarer:

  1. Duktig du är...
    Här ska det fortsättas att läsas...

    SvaraRadera
  2. Hon är duktig den flickan :) Lite nya bilder nu Kicki,var ju en grym skillnad måste ja säga..

    SvaraRadera