fredag 1 april 2011

träna

Va till gymmet i går för ett spinning pass och jisses va tunga benen va men så skönt efteråt...jag blir banne mej helt hög efter ett träningpass. Är det fler som känner så? Å nu bara längtar jag till klockan blir 16,30 å jag får gå på ett bodypump pass =)
Vart har soffpotatisen tagit vägen tro...de dagar jag inte är på gymmet håller jag på att dö av rastlöshet och jag kan avslöja att nu när vädret börjar bli bättre och det har torkat upp lite så kommer elljusspåret att besökas. Måste bara åka och hämta de grejer jag har kvar efter flytten för där finns mina stavar å då ska det bli lite stavgång. Har även investerat i ett par löpskor för jag, ni vet den där lata människan har helt plötsligt fått för sig att börja löpträna...hjälp! vad händer med mig?
Finns det någon där ute som har koll på ungefär hur mycket man bränner på ett spinnpass/bodypump pass???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar