lördag 22 januari 2011

Bilder på en fetis

Här kommer några av de bilder som fick mig att inse hur jag egentligen ser ut...å det va inte kul kan jag lova.
Hatar verkligen kort på mig själv men eftersom det måste finnas före och efter bilder så får jag bjuda på dom här

Det är nästan så jag vill gråta när jag ser dom...men nu ska det bli ändring av.

Dagens rörelseglädje: ca  timmes promenad
Dagens Goda energi: Vaniljshake, sparrissoppa och icecoffe
Dagens mentala näring: date med Michelle,träffat lillasyster och min stickning
Dagens mentala träning: lyssna på spår 1 på skivan från xtravaganza

Syrran och jag va ute och gick med hundarna och sen va vi till Lindex och shoppade. Hade inte tänkt shoppa något men fick med mig en ny  b-h hem å det var välbehövligt då jag växt ur de andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar