tisdag 25 januari 2011

trött

 Jisses va trött jag är i dag...började halv 7 i dag å som vanligt sover jag jättedåligt natten innan en öppning. Känns som det har blivit lite för mycket minus på sömnkontot på sista tiden.
vaknade vid halv tre i natt å trodde att jag försovit mig, kastade på mig kläderna, sprang ut i köket för att där inse att klockan bara va halv tre, så det va bara att ta av sig kläderna och försöka sova en stund till.
Tyckte inte att det var någon idé att åka hem när jag slutade eftersom ett kvällsmöte stod på agendan så jag passade på att promenera en timme...jätteskönt =)
Sen gjorde lite andra saker som man sällan hinner med annars men som behöver göras.
Hann hem och kunde se halva handbollsmatchen i alla fall och nu ska jag dricka min sista shake och sen blir det sängen och mental träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar