måndag 24 januari 2011

klantarsle

Eftersom jag ändå inte kunde sova igår så förberedda jag allt tills idag...la fram kläder, laddade perkulatorn och la fram mina påsar med pulver(shakes)  men la aldrig ner dom i väskan. Så naturligtvis glömde jag dom hemma så ni kan ju bara gissa hur hungrig jag varit på jobbet i dag. Naturligtvis jobbade jag till halv sex så klockan va ca halv sju när jag äntligen fick ngt mer än vatten i mig. Men nu har jag lagt dom i väskan =)
Hade ett litet möte med vågen och måttbandet förut och här är resultatet:
vikt: -4,6 kg
byst: -3,5 cm
midja: -7,5 cm
stuss/höfter: -5 cm
JAG GILLERT =)
Känns enormt bra och mer motivation fick jag oxå.
Höll mitt löfte och tog en promenad på min rast...30 min är ju bättre än ingenting. Har ingen större lust att gå ut när jag kommer hem sent...det är ju så mörkt.
Nä nu ska jag va en duktig kicka och stänga ner datorn för väckarklockan ringer 04,45 i morgon.
Så gonatt på er =)

2 kommentarer:

  1. Det var ju de jag sa när jag kom till dej i lördas!!! Du har blivit mindre :)

    SvaraRadera