fredag 28 januari 2011

Duktiga jag =)

Haha ...jag har fått ett nytt beroende...PROMENADER. Som vanligt blev det en 30 min promenix på jobbet. Men efter att sett Handbollen så hade jag så mkt energi som ville ut så jag lånade hunden och gick en promenad på 45 minuter i bitande kyla.
I morgon har vi morgonfodring och utsläpp sen hade vi tänkt åka till Karlstad och köpa nya benskydd och boots till ponnyn. Hon averkar såna på löpande band. Får mamma som hon vill så blir det en snabbis till Ikea oxå, har ju värmeljuskris...hihi.
Hoppas hinna med en riktig långpromenad i morgon med.
Nu ska jag med gott samvete krypa upp i soffan och sticka lite på sonens mössa.

1 kommentar:

  1. har oxå värmeljusbrist!!! Skulle jag ha vetat att du sku ner sku jag ha beställt x antal lådor :) Next time

    SvaraRadera