måndag 24 januari 2011

Nattuggla???

Japp då va vi här igen då...JAG KAN INTE SOVA...
har verkligen försökt på alla sätt och vis men icke sa nicke. Vet inte varför alla tankar kommer kvällstid? Hur kommer det sig att dom är borta på dagen men kommer som ett brev på posten på kvällen? Många snurriga virriga spår i min hjärna just nu och jag vill inte men hur sjutton hindrar man sin hjärna att tänka?
Ska upp och jobba i morgen efter två veckors sjukskrivning så hoppas att jag kan få ngn timmes sömn i alla fall annars blir det en tuff dag. Hela veckan kommer att bli tuff, startar veckan med två sena dagar + ett kvällsmöte.
Undrar oxå om jag är stark nog att stå emot all mat som finns tillgänglig på jobbet...ja den som lever får se.
Nä nu ska jag göra ett tappert försök att få lite sömn.
Gonatt på er alla nattsuddare 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar