fredag 21 januari 2011

dag 5

Denna dag har gått jättebra och idag har jag fått med mig alla ledstjärnor...för hinderbyggande måste väl räknas som rörelseglädje =)
Har alltså vart med dottern till ridhuset och hoppat å som den snälla mamman jag är så hjälpte jag till med att bygga banan.Inte nog med detta fick ju plocka bort den oxå och gå runt med lilla ponnyn i ridhuset.
Min mentala näring bestod i dag av att prata med en kompis i två timmar, tiden bara flög iväg.
Sitter ensam här hemma för tjejerna har åkt till pappa. Ibland är det riktigt skönt att få lite egentid men idag känns det fruktansvärt...känner mig ensammast på jorden ju =(
Sitter och funderar på om jag ska ta mig kläderna å knalla bort till mamma och pappa...syrrorna är ju där, ja i alla fall två av dom.
jaja den som lever få se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar