onsdag 26 januari 2011

Here we go again

Ja nu var det så igen...klockan bara rusar i väg och jag är som vanligt vid den här tiden på dygnet jättepigg.
Är så nöjd att min plan med att använda rasten till att promenera fortfarande håller. Gick en halvtimme i dag oxå trots bitande kyla...-17 brr men väldigt skönt ändå. Kollade inte tempen förrens jag kom in tillbaka och det va nog tur för annars är jag säker på att latmasken som krälar runt i hjärnan hade satt stopp.
Slutade jobbet vid halv sex, ringde dottern för att kolla när hon skulle vara klar i stallet. -kom om en timme svarar dottern så sagt och gjort jag åkte hem från jobbet, handlade och begav mig sen till stallet. Tror ni hon va klar? Svar NEJ men vi är snart klara mamma ok sa jag jag väntar väl då. Kan ni gissa hur länge jag fick vänta? JO 1,5 Timmar i jättemånga minus. Alltså vad är det med tonåringar och tidsuppfattning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar