onsdag 16 mars 2011

blir så arg på mig själv!!!!

Helfarten har funkat jättebra fram tills nu...här har det slinkit in både det ena och det andra men mest apelsin och röd paprika...konstiga saker att bli sugen på.
Undrar om det är träningen som triggat i gång nåt eller om det bara är hjärnspöken...är ju så nära målet nu!!!
Har räknat ut att det är 20dgr kvar tills jag tarmin brejk inför födelsedagsfirandet.20dagar till borde jag ju fixa? eller ska jag gå över på halvfart? Gå över på halvfart känns som ett misslyckande samtidigt som att gå på helfart å stoppa "mat" i munnen känns som ett ännu större misslyckande...hmm vad göra?
Nä jag tror att vi kör helfart de här  dagarna med å så får det bli xtra mycket mental träning i stället.
Ni andra som gått på helfart och tränat hur har ni gjort?
Är ju sååå hungrig när jag kommer hem från träningen.
Det går framåt med min träning i alla fall och den är konstigt beroende framkallande =)
La på lite extra vikter igår eftersom jag inte kände att jag hade tränat efter förra passet så nu väntar jag på lite go träningsvärk...om inte så får jag lägga på lite till. Tycker det är så svårt att veta vad man klarar av men samtidigt så går det ju att plocka av lite vikt om man känner att det blir för mycket.
Nästa pass är på torsdag och då kör jag ett pumppass och på söndag ska jag pröva med ett nytt spinningpass.

4 kommentarer:

  1. Kom på att det var längesen ja skrev nåt här..Ja kan ju inte det där med helfart eller halvfart så bra..men logiskt sett så borde du bli otrolgt hungrig med jobbiga träningspass med enbart lite pulver i magen..
    I det här tempot är det väl bara en benhög kvar av dej snart :D
    Men kämpa på nu Kicki,du är snart i mål:

    SvaraRadera
  2. Kan lova dig att det är långt kvar innan jag blir en benhög!!! har fortfarande ett BMI som säger att jag är överviktig.

    SvaraRadera
  3. Klart du fixar 20 dagar till på helfart! Jag tror på dig. Heja heja! PEPPKRAM.

    SvaraRadera
  4. Tack för peppkramen...behövs för nu går det tungt =( å jag är sugen på de mest konstiga saker som kokt broccoli, gröna äpplen och röd paprika...
    Försöker peppa mig själv med att lyssna på mental träning och mana fram min målbild men det är lättare sagt en gjort då jag har en vag målbild men en stark känsla. Vet hur jag vill må och känna och där är jag inte riktigt än.
    Har hamnat på en platå å kroppen vill inte släppa ifrån sig något alls men har minskat ngn cm till runt midjan i alla fall så nu är vågen bannlyst.

    SvaraRadera