måndag 28 mars 2011

helgen som gått

Denna helg har väl varit sådär... har knappt hunnit andats ju trots att jag slutade tidigt i fredags. Det är så skönt att ha dom där tidiga dagarna men man har en förmåga att boka in en massa saker som inte hinns med annars. Jobbade på hotellet en sväng i lördags så Wilmisen fick vara hos mormor...jisses va folk det va ute. Eldkvarn va det som stod för underhållningen och kan villigt erkänna att det sög rejält i partytarmen men det är ju inte långt kvar till min berömda 40-års dag och då ska det firas så denna veckan blir det hårdkörning. undrar bara hur jag ska hinna trycka in ngt xtra pass men i dag kanske det funkar då jag helt otippad är hemma och vabbar.
I går tillbringades större delen av dagen på Karlstads Ridklubb då dottern va med och tävlade. Gick väl inge bra men det positiva är att det i alla fall gick bättre än förra tävlingen.
Kan lova att de hade tävlingens snyggaste outfit i alla fall...

Dottern hade dagen till ära en ny rosa tävlingskavaj  =) behöver jag tillägga att rosa är favvofärgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar