tisdag 29 mars 2011

sjukstuga

Ojoj vilken kväll/natt...Dottern feber och halsont förvandlades på kvällen till magsjuka så här var det oppånerpåvända dygnet, vaken under natten för att sova på dan...illa,illa.
Kom aldrig iväg på nån träning i går men i dag ska jag iväg...hela kroppen skriker efter ett pass och jag mår så mycket bättre efteråt och om jag mår bra så är jag även en bättre mamma så träning it is.
Har även passat på att jobba lite hemifrån, vi håller på att byta webbsidor på jobbet och jag är webbansvarig. De nya sidorna skulle vara färdiga för publicering i dag så jag fick skynda mig att få de viktigaste klart i alla fall så det finns ngt att publicera. Annars har det inte blivit mycket gjort här i dag.
Tänkte även bli bättre på att dokumentera min xtravaganza dag, har varit lite si och så med det på sista tiden.
Planen i dag är i alla fall:
frukost: chokladshake
Lunch: Grönsakssoppa
middag:iskaffeshake
Träning: 60 min Bodypump
mental träning: spår 4 på skivan
Mental näring : soffmys med sjuklingen
Det ska väl inte va svårt att fixa!!! Om nu bara matmonstret som har en tendens att dyka upp efter träningen håller sig borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar