onsdag 2 mars 2011

nattugglan

Japp då va nattugglan i farten igen...kan inte förstå varför jag ska bli så pigg på nattkröken.
I dag har jag jobbat till halv 6 å sen direkt på xtravaganzaträff. Kom hem vid halv 8 tiden å då va dottern så mammsjuk.
Fick avstå min långa kvällspromis med vovven idag men tänkte försöka rava mig upp te möran för att hinna med en tur innan jobbet i alla fall.
Provade min andra dvd med bollövningar igår å jisses vilken träningsvärk jag har fått, ont men skönt på samma gång...har även bokat in mig på ett första pass på gymmet så nu jävlar är jag på gång.
Har ju ända sen jag börjat sagt att vad än vågen visr sista veckan i mars så tänker jag trappa upp för att kunna fira min födelsedag med buller och bång och konsekvenserna får jag ta sen...för fira det ska jag.

2 kommentarer:

  1. TACK snälla du för din kommentar. Blir så himla glad. Och vad härlig din sommar låter. :-) Hur länge har du kört helfart?

    SvaraRadera
  2. har kört helfart i drygt 7 veckor...börjar bli tufft nu

    SvaraRadera