tisdag 8 mars 2011

ont i kroppen

Japp då va det gjort...första passet på gymmet. Blev ett body pump pass och jag är helt skakis i benen men gu va gött jag mår =)
Hade jordens mega ångest innan jag kom till gymmet men väl där så gick det bra och jag är sjukt taggad inför fredagens pass.
Tänkte börja med ca 2 pass i veckan + promenader för att sen öka på till 3-4 pass/vecka.
Hur mycket och ofta tränar ni?
Har sonen hemma på sportlov och det är underbart att äntligen få umgås lite med honom oxå, händer inte så ofta nu när han befinner sig en bra bit upp i landet...hela 60 mil från mamma. Men en vecka går alldeles för fort och han åker tillbaka på söndag...snyft.
Syrran är hemma och vabbar så jag har turen att komma hem till ett nystädat hem varje dag och en tom tvättkorg...det ni.
Näpp nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det lite soffmys.

4 kommentarer:

  1. vilken lyx med ny städat hus och tom tvättkorg, hälsa henne att hon gärna får komma hit och vabba ;)

    SvaraRadera
  2. nä ru...henne behåller jag allt för mig själv =)
    Hampus har hjälpt till oxå...

    SvaraRadera
  3. 2 pass i veckan + promenad är ju en superbra start. Kommer säkert gå jättebra och du kommer känna att det ger resultat. :)

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas det i alla fall Johan för nu har det varit lite trögt...har ngr hjärnspöken som gärna stoppar käppar i hjulet för mig

    SvaraRadera