tisdag 1 mars 2011

vovven

Vår familj har sorg =( vi ska lämna tillbaka lilla vovven och fast vi visste att den dagen skulle komma så är det jobbigt. Värst är det för E som är så otroligt fäst vid honom och det gör så ont i mig att se henne så ledsen. Men jag har passat på att ta med honom på en kvällspromis de senaste dagarna så det har blivit 45 min skön promenad i rask takt. Gott både i kropp och själ.
De senaste dagarna har jag gått runt med ett konstant sug på allt som finns...trodde de skulle ge sig ngn gång men inte!!! känner att även om vågen inte gått min väg så har det hänt en del på måttbandet i alla fall.
tänkte ge er mina mått så ni får se:
Byst: Start :110,5 cm          Nu. 98 cm             totalt - 12,5 cm

Midja: start. 109,5cm         Nu:84 cm              totalt -25,5 cm

Stuss Start: 105cm             Nu: 96cm                totalt -9 cm

Arm Start: 32 cm               Nu: 29,5 cm           totalt -2,5 cm

Lår Start: 62,5 cm             Nu: 57 cm               totalt - 5,5 cm

Vad Start: 39,5 cm            Nu : 37cm               totalt -2,5 cm

ja va kan man säga...syns ju vart jag hade mest fett på kroppen ialla fall...
När man ser det så här på pränt så känns det helt otroligt... det har försvunnit 25,5 cm från min midja och jag ser att jag har faktiskt fått en midja nu och magen som putade ut mer än brösten är borta.
Det känns verkligen helt UNDERBART!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Usch va' tråkigt med vovven :( Men som du skrev... Den dagen visste ni ju skulle komma.

    Men hallå!!! Det är ju hur stor skillnad som helst. Duktigt du har jobbat på!!!

    Stor kram /Helena

    SvaraRadera
  2. Tack vännen =)
    ja jättejobbigt med vovven så E har åkt till mellerud i da=( men vi visste ju att det skulle hända var väl inte beredda på att det skulle komma så snabbt...men,men så är livet, motgångar och medgångar i en salig blandning

    SvaraRadera
  3. Jag är så impad av dej,om du bara visste :)Vilken skillnad..
    Lycka till å kämpa på!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Tack vännen...har haft två fruktansvärt jobbiga veckor men nu känns det bättre igen och målet är inte långt borta nu...bara 4 kg kvar till mitt delmål =)

    SvaraRadera