lördag 5 mars 2011

Gomöran =)

Gomöran alla glada!!
Här strålar i solen och det spritter i kroppen av vårkänslor så idag får det nog bli en långtur i det vackra vädret.
Sonen kommer hem idag och det ska bli så kul att träffa honom igen, har ju inte sett honom sen i julas och han blir bara större och större för varje gång han kommer hem.
I kväll ska jag ev agera chaffis åt mina systrar så det blir väl utgång i stora staden i kväll...frågan är bara om det blir The Ark eller Jay Smith...får jag välja så blir det definitift the Ark.
Näpp nu ska jag inte sitta haä vid datorn och uggla...ut i det vackra vädret ska jag =)
Ha en bra lördag allihop

2 kommentarer:

  1. The Ark,nej tack :) men von benzo med jay,ja tack.Skulle vilja se dom men...ingen här ikring som vill hänga på..

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Kul att du hittade "hem" till mig!

    SvaraRadera