onsdag 23 mars 2011

Jisses vilken dag...

Alltså gårdagen va ingen hit precis... men vi tar det från början tror jag!
Jag hade smyckesparty i måndags och hade bestämt mig för att nu va det dax för nästa belöning så jag beställde ett halsband med brickor som barnen namn ska stå på och ett par jättesöta örhängen men det fanns så mycket fint. så kolla in den här hemsidan får ni se =) http://www.designatenga.com/
I alla fall så skulle jag öppna i tisdags kl 06.00 å jag blir alltid så nervös att jag ska försova mig å sover jättedåligt natten innan och nu va jag så uppe i varv efter partyt med. Ligger i sängen och vänder och vrider mig, lyssnar på den mentala avslappningen men kan inte somna sista gången jag titta på klockan va hon 01.20 å nånstans där måste jag ha somnat till för att vakna 04.10 och inse att det är ingen idé att somna om, jag ska ju snart gå upp i alla fall.
Kommer nästan ända fram till jobbet när det hoppar ut två älgar på vägen...klara mig från att köra på dessa med nöd och näppe.
Vid frukost tappar jag ett glas i golvet som naturligtvis går i tusen bitar och jag får sopa och dammsuga...när jag ska duka fram yoghurten så sitter inte korken på ordentligt och jag ska skaka den...korken flyger av och hela jag blir full med yoghurt!!!
Under dagens aktivitetspass så skulle jag måla med barnen och gissa vem som blev full i rosa färg då???
Tur att man slutar tidigt i alla fall.
Sen va det dax att besiktiga bilen och som ni säkert redan förstått så gick inte det så värst bra heller...ombesiktning...ghaaa.
Funderade ett tag på att avboka träningen då jag kände att det här kommer aldrig att gå bra...kommer väl att tappa en vikt i huvudet eller nåt.
Blev i alla fall inringd på jobb så jag va och tränade utan ngr större händelser, skrapa mig på knogen bara. Sen direkt från träning å en snabbdusch till restaurangen för ett pass där.
Kan bara tillägga att i natt har jag sovit som en klubbad säl och i dag är det en ny dag med nya tag...

1 kommentar: