söndag 13 mars 2011

mycket på schemat

Ja jisses denna veckan har varit fullspäckad!!!
Har försökt mellan träning,jobb och möten att umgås med älskade sonen som varit hemma.
Har varit på ännu ett pumppass och i em ska jag iväg på ett spinningpass så nu är jag på g
Förutom dessa pass har jag promenerat som vanligt.Har blivit en vana att gå på rasten och jag mår ju toppen av det.
En snabbfråga till alla helfartare som tränar...hur mkt tränar ni?
denna veckan har jag varit jätte hungrig och sugen på allt och då menar jag allt...är det så att träningen triggat igång detta? Kroppen kanske tycker att den får för lite energi? Vad tror ni? eller så är det bara hjärnspöken.
Ska i alla fall försöka gå på helfart fram till början på april.

Har även virkat klar min barbapapa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar