lördag 26 februari 2011

bakning och vab

Tjoho!!!
Skulle ha jobbat på hotellet i dag men istället fick jag vara hemma och vabba, lilltjejen har haft jättehög feber och har yrat som bara den i natt.Fördelen med att vabba när barnen är halvstora är att man hinner med en massa annat =)
Under tiden som piga har tittat på film har jag och en kompis monterat ner hennes loftsäng och möblerat om i rummet. Passade även på när jag hade hjälp att bära ut allt till förrådet.
Har bakat dubbel sats bullar, grahamsfrallor och bake off frallor så nu är det fullt i frysen.
Passar vovven åt mamma och pappa så det har blivit en liten tur både idag och igår.
I morgon ska syrran få vara barnvakt ett tag så jag och vovven kommer ut på en riktig långpromenad.
Kan villigt erkänna att jag är väldans sugen på en nybakt fralla med marmelad och ost.
Nu ska jag sätta mig med stickning och film ett litet tag så jag håller mig vaken tills jag ska hämta hem syster yster inatt.
vi ses!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar