fredag 11 februari 2011

tjoho!!!

Nu är belöningen beställd =)
Har haft en mysig fredag med kidsen och tittat på let´s Dance.
Var så trött när jag kom hem idag är inte van att sitta still och koncentrera mig en hel dag, men föreläsningen va mkt intressant. Mycket trafik är det hos oss nu och en massa rallybilar...
I morgon kommer en vän hit och ska visa en massa bra övningar på bollen och så har mina nya hörlurara kommit...så nu blir det mental träning spår 2.
Hoppas att ni andra har haft en bra fredag =)
Ja just det...i dag har jag ätit fredagsgodis...hih la in en icecoffe i frysen för att få den kall men glömde bort den så när jag plocka ut den var konsistensen som halvsmält mjukglass...å det va såååå gott

2 kommentarer:

  1. Tack vännen...bäst vet jag väl inte men väldans stönig i alla fall =)

    SvaraRadera