onsdag 16 februari 2011

dåligt val

Efter några hemska dagar med enormt sug efter allt och migrän så har det hänt, jag har gjort ett dåligt val men just då kändes det rätt så frågan är om det va så dåligt?
Kom hem från jobbet igår där vi hade varit ute på barnens vasalopp och alla som jobbar med barn vet vad som händer när det inte är en "vanlig dag". Hade världens migrän och proppade i mig mina tabletter och la mig en sväng men det blev inte bättre. Tillslut så kräktes jag så då va det ajöss med den ketonfasen. La mig ngn timme till och vaknade till liv vid sextiden, äntligen utan huvudvärk. Gjorde kaffe och innnan jag visste vad jag gjorde satt jag och drack kaffe med mjölk!!! Ajabaja men det va himmelskt gott och jag tänker faktiskt inte ha så dåligt samvete för de. Totalt blev det 2 stora muggar kaffe med mjölk och av ngn konstig anledning känns motivationen på topp i dag igen.
har fotat min vackra bukett:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar