onsdag 23 februari 2011

träningsvärk

Jag har träningsvärk!!! å det känns underbart. Testa den ena av dvd filmerna jag har med övningar på pilatesboll och det kändes väl inte så där superjobbigt men så igår em börjar jag känna ömmande muskler och idag är det ännu värre, men samtidigt väldigt gött.
Såg nog ut att vara mellan 80 och döden när jag kravlade mig ur sängen i morse...jisses så stelt. Nu är träningsskorna på gång så ge mig en vecka till sen ska jag göra debut på gymmet. Försöker övertala en kompis att lösa kort på samma gym för det är så jobbigt att gå iväg själv tycker jag. Nog för att jag är en stönig ensamvarg många gånger men i vissa situationer fixar jag inte att vara ensam.
Att gå och handla tex är ett sånt tillfälle...får nästan panik när jag ska gå in själv i en affär så jag försöker se till att alltid ha nån med mig.
Det händer mycket i mitt liv just nu och för tillfället så bor syster yster här oxå, det blir lite trångt men finns det hjärterum så finns det stjärterum. Är bara rädd att jag ska vänja mig allt för mycket att alltid ha sällskap på kvällen av en vuxen.
På stickfronten händer det inte mycket men ska ta tag i det snart...har ju hittat en kofta som jag vill ha och snart vet jag i vilken storlek den ska stickas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar