onsdag 2 februari 2011

möte

 Ja i kväll är det dax för första gruppträffen och jag känner mig lite pirrig...ska bli spännande att se vad vågen säger.
Orkade inte promenera i går för jag kände mig alldeles matt och så frös jag som en tok. Muskler ömmar fortfarande sen hökörningen men i dag ska jag ut. Jobbar sent i dag å då är det jätteskönt att komma ut på rasten och gå.
 Såg att de fått in nytt garn på butiken igår så nu ska det stickas raggisar igen...har ett par beställningar men har inte fått tag på rätt garn. Mössan till sonen är som sagt klar och den ligger och stirrar på mig varje kväll men än har jag inte fallit till föga och sytt i hop den...blir ett jobb under helgen när jag är barnfri. Normalt sett är jag fullbokad de barnfria helgerna med extrajobb och annat men just denna helg har jag fritt i agendan och det känns pissejobbigt.

4 kommentarer:

  1. Jag kommer och stör dej antingen freda kväll eller lörda so dont worry

    SvaraRadera
  2. ja kommer också å stör dej på fredan :)

    SvaraRadera
  3. Ja gör det...trevligt med lite sällskap

    SvaraRadera