söndag 20 februari 2011

jobbig vecka

Har blivit lite si och så med bloggandet denna veckan...
Har haft fullt upp både på jobbet och privat. Har varit på fyra möten under veckan och kännt mig superstressad hela tiden, dåligt med sömn har det oxå blivit och två stora migränattacker så har fortfarande inte hittat tillbaka till ketonfasen. Men hoppas nu att jag ska klara mig från mer migrän så jag får tillbaka den härliga känslan jag hade för en vecka sen. Pigg som en mört och full av energi där vill jag vara nu.
Har vilat en hel del under helgen men ändå hunnit med en timmes promenix igår och så har jag lyssnat på cd varje kväll. Hade tänkt att ta nya kort oxå men min mobil är inte så bra så vi får se om jag kan få tag på en bättre kamera annars så får ni stå ut med mobilbilder.
Tänkte hinna med att rensa ur lite ur garderoben oxå, allt jag hade förut satt som korvskinn men börjar nu bli lite för stort så ska plocka undan det som är värst, vill ju inte köpa ngt nytt innan jag är klar och som det ser ut nu så är det ca 10 kg kvar till mitt mål =)
Har några kartonger med för små kläder och vem vet kanske jag hittar något som passar där.
Följer Jacobs blogg och han hade en tävling där man kunde vinna en trisslott...gissa vem som vann
Lilla jag !!

2 kommentarer:

  1. Låter inte som nån kanonvecka..men du kämpar på :) duktig flicka den där Kicki :D om nån klarar 10kg så är det du,ja är säker.
    Kolla i kartongerna du,man blir så glad när det passar igen,ja vet :)

    SvaraRadera
  2. Vet inte om hon är så värst duktig, men nu har huvudet varit medgörligt så då kanske det går bättre =)

    SvaraRadera