tisdag 8 februari 2011

nyklippt

Japp då va man nyklippt då...å jisses va gött det va, passade även på att slänga i färg i håret...tack sötaste lillasyster Fia för hjälpen. I dag har jag inte gått nån promenad =(  fick huvudvärk och det enda som brukar hjälpa är tabletter och sängen...men det kanske inte gör något att vila en dag.
Underbart vinter väder har vi haft i dag, strålande sol, lagom kallt och en massa snö. Kunde väl ha klarat mig utan mer snö men vackert är det, kom säkert 1- 2 dm i natt så färden till jobbet i morse var spännande.
Vet inte vad det är idag men jag är konstant sugen på nåt =( kan ju vara mina kvinnliga hormoner som spökar.
I morgon är det dax för nästa gruppträff och då måste jag komma i håg att fråga om jag kan byta spår på cd. Har rippat ner den till mp-3 filer och lagt in i mobilen, väldigt smidigt.
Få se om jag kan låna en bättre kamera under helgen och ta lite nya bilder.
nej nu ska jag försöka hitta till sängen men först en stunds Mental träning

2 kommentarer:

  1. Tror nog att den gruppträffen innebär att du somnar med ett leende på läpparna :)

    SvaraRadera
  2. Nja inte riktigt men nästan...fettprocenten hade i alla fall sjunkit från 47,8 till 44,2 så det känns bra och muskelmassan hade ökat

    SvaraRadera