torsdag 10 februari 2011

trött, tröttare, tröttast

Har ingen aning om varför men idag är jag supertrött och inte känns det lockande att ge sig ut i snökaoset å gå heller =(
Försökte gå förut men gav upp...man tar sig ju inte fram och inte slutar det att snöa heller, det bara vräker ner. Har säkert kommit 15-20 cm redan.
Men jag har ju sprungit, klättrat och hoppat på mattor i gympahallen med barnen på jobbet i dag så det kanske man kan räkna som rörelseglädje. Sen har jag skottat fram min parkering oxå så det får väl räcka så för idag.
Tänkte ha en städdag i dag så allt är tipp topp inför helgen och så kanske ska jag jobba i baren igen...kul.
Bränner lite extra kalorier i alla fall och har man fullt upp så håller sig suget borta oxå.
Var vansinnigt sugen på choklad igår och inte blev det bättre av att jag köpte en godispåse till Erica att ha på provet idag eller att hon bakade vår supersnabba kladdkaka. Har ett recept på kladdkaka i micron, färdig på 5-7 min och blir sådär perfekt kladdig. Kände lukten av kladdkaka i morse oxå...
Men än sä länge funkar det att gå på helfart så jag tänker hänga i ett tag till.
Ska köpa mig ett par träningsskor i dag och sen är steget inte långt till passet.

2 kommentarer:

  1. Lilla stumpan du glömde bort att du hjälpte mig att komma loss med bilen idag också... Värt att notera att det också var ett träningspass.

    Var ska du köpa skor???
    Måste också köpa skor så jag kan hänge med dej och träna.... HERE WE COME BEACH 2011

    SvaraRadera
  2. Tänkte skicka efter från Ellos fick 40% på en vara så då är det väl bäst att passa på =)

    SvaraRadera