söndag 6 februari 2011

mer död än levande

Hade förväntat mig en lugn och stilla hemmakväll med mina päron och systrar men icke sa nicke. Blev inringd på jobb.
Kan säga att vi sprang som skållade råttor ett par timmar men kul är det att servera och jag fick en utmaning som heter duga när jag i flera timmars tid hade mat tillgängligt men va inte ens sugen på att stoppa nåt i munnen... vid tolvtiden fick jag byta skepnad från servitris till bartender. Å det va inte igår jag stog i en bar...jisses va ringrostig jag va...tur att de flesta köper öl...kan bara säga att mixade drinkar inte ä min grej =)
kom hem vid halv fyra i natt och vaknade vid 9 i morse av en strålande sol som letat sig in i sovrummet och sen gick det inte att somna om.
Vill inte erkänna det men det känns att man inte är 20 längre...värker överallt i kroppen...värre än ett träningspass ju. Så idag kommer det inte hända mycket här...ska bara ta det lugnt och vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar