onsdag 2 februari 2011

xtravaganza träff

Kul att få träffa dom man ska kämpa med ett år framåt...kände igen några av dom i alla fall.
Vill passa på att avslöja att jag struntade i vågen och tänker hålla mig tills nästa gång vi har en träff...under tiden ska jag ha koll på måttbandet =)
Dagens rörelseglädje: 30 min promenix
Dagens mentala näring: solning
Dagens goda energi: shakes
Dagens mentala träning: spår 1 på cd
ojoj kom på att jag glömde fråga om det va ok att byta spår nu...har hört spår ett ca 15 gånger
nu ska jag bädda ner mig i sängen, stoppa i hörnäckorna och ha lite mental träning.
Men först ska jag hylla en kompis som liksom jag kämpar med vikten...DU ÄR SÅ DUKTIG OCH MIN INSPIRATION OCH PEPPARE =))) ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL

1 kommentar:

  1. Tack så mycket,ja undrar vem som inspirerar vem..haha än finns det kvar att ta av så vi får väl stötta varann.
    Och du,kämpa på,ja stöttar dej,det vet du :D

    SvaraRadera